EPD TALK so Simonou Tarnóczy sa venujú Equal témam. Reflektujú problémy, ktoré je potrebné riešiť. Tentokrát sa zamerajú na generáciu Z a jej pracovné návyky, motivácie, či uznávané hodnoty.
Matúš „Matty“ Drien je jedným zo zakladateľov módnej značky ENCLAVA. Má skúsenosti v oblasti výkonnostného marketingu, grafického dizajnu a špecializuje sa na budovanie značiek. Vo voľnom čase sa venuje svojmu podcastu V TROJKE, kde dáva priestor mladým, inšpiratívnym ľuďom, aby sa podelili o ich príbehy a skúsenosti. Podelil sa o ne aj v EPD TALK.
So Simonou Tarnóczy sa porozprával o tom, ako sa pripravoval na prvý deň do práce, prezradil ako vidí rozdielnosti a naopak spojitosti s ostatnými generáciami a priblížil pocity vnímania pracovného trhu z pohľadu rôznych generácií.
Na nedávnej konferencii Equal Pay Day sa Matúš „Matty“ Drien taktiež venoval v panelovej diskusii svojej obľúbenej téme. Stavanie mostov medzi generáciami, prepojenie generácií a ich vzájomné generačné porozumenie sú pre neho nesmierne dôležité. Mali by byť rovnako dôležité aj pre nás ostatných. Nájdime spoločnú komunikáciu, aj keď nehovoríme jednotným jazykom. Zistime, či existuje cesta od šikovného a zodpovedného GEN Z až po šikovného a zodpovedného Boomera. Prepojme sa generačným mostom, ktorý smeruje k rovnakému cieľu.
Zdroj foto: www.equalpayday.sk
Autorka článku: Veronika Samborská