Silvia Skultétyová je marketingová manažérka v spoločnosti Philip Morris Slovensko, kde prináša bohaté skúsenosti z odvetvia FMCG. Vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave. V súčasnej pozícii zodpovedá za stratégiu a rozvoj portfólia značiek a implementáciu iniciatív na budovanie značiek na trhu. Jej kariéra zahŕňa skúsenosti z rôznych oddelení, ako sú Key account, predaj a distribúcia, plánovanie výroby a budovanie digitálnych nástrojov pre B2B.
Počas 18-mesačného pôsobenia v centrále vo švajčiarskom Lausanne nabrala bohaté skúsenosti v digitálnej oblasti, kde viedla implementáciu Marketing Cloudu v rámci digitálnych nástrojov. Je nadšená pre digitálne inovácie a stále hľadá nové spôsoby, ako využiť umelú inteligenciu a iné technológie ako konkurenčnú výhodu.
Vo voľnom čase sa rada venuje čítaniu a objavovaniu nových miest po celom svete.