Ako pôsobí vaša firma na vašich zamestnancov a budúcich zamestnancov? Ako možno posilňovať svoju firemnú identitu? Aké sú top trendy kariérnych stránok?
V regiónoch Žilina a Nitra organizuje náš partner, Janka Sliacka a CV diskusie na tému EMPLOYER BRANDING – v časoch dobrých aj horších. Položte aj vy otázky, ktoré vás zaujímajú a staňte sa súčasťou diskusie o témach, ktoré formujú práve vaše pracovné prostredie.
Dátumy najbližších eventov:
27. mája 2024 / NITRA (Milá Deva) – REGISTRÁCIA NITRA
28. mája 2024 / ŽILINA (KROS) – REGISTRÁCIA ŽILINA
Cieľ podujatia:
- Zdieľať perspektívy a skúsenosti na ceste budovania employer brandingu
- Akú úlohu pri značke zamestnávateľa zohráva osobná značka
- Aké sú najefektívnejšie kanály na jeho komunikáciu pri nábore
- Ako si firmy s dobrým employer brandingom môžu udržať svoje talenty v časoch prosperity
- Diskutovať o rôznorodosti prístupov k téme employer brandingu
- Aké sú výzvy, ktorým čelia firmy s dobrým employer brandingom v časoch krízy
Program:
8:00 – 8:30 Registrácia a privítanie účastníkov, úvodný networking
8:30 – 9:00 5 krokov fungujúcej kariérnej stránky (cvmango)
9:00 – 10:30 Panelová diskusia o firemnej kultúre, praktické príklady a prípadové štúdie
10:30 – 11:00 Otvorený mikrofón a príležitosti na zdieľanie názorov
11:00 – 11:30 Networking
* vynikajúce občerstvenie je zabezpečené počas celej doby trvania akcie
——————————————————————————
Na úvod:
3 TOP TRENDY kariérnej stránky (Jana Sliacka, cvmango) – NITRA
- 67 % kandidátov navštevuje kariérne stránky spoločnosti predtým, ako sa uchádza o prácu
- Aké sú najnovšie trendy a čo by na tej vašej stránke rozhodne nemalo chýbať
- Aj to si povieme a naviac podporíme praktickými príkladmi, aby ste vedeli, ako na to
AKO sa obliecť na biznis stretnutie / pohovor – ŽILINA
- ANDREA ZIEGLER – tvorca osobného imidžu. Zameriava sa na osobné aj firemné imidž poradenstvo. Podľa jej názoru je móda komunikačný nástroj a esenciou osobnosti a ukáže nám tipy a triky na to, ako sa obliecť, ak sa ideme stretnúť na formálnej úrovni s našimi kolegami alebo potenciálnymi partnermi, či zamestnancami.
Panelová diskusia:
PETR SKONDROJANIS – už viac ako 25 rokov sa pohybuje v HR vodách v Čechách, ale aj na Slovensku. Dnes stojí za značkou COCUMA a COCUMA HI/RES. Je presvedčený, že recruiting sa dá robiť aj inak a vidí v tom obrovskú príležitosť. Pravidelne organizuje konferencie či meetupy pre CEO (ktorých je tiež mentorom) zamerané najmä na tému firemnej kultúry a prenastavovanie uhlov pohľadu na firemnú kultúru a leadership.
V ŽILINE privítame aj hostí:
JANA HADERKOVÁ – Chief ecosystem officer (CEO) in Kros a. s. Podieľala sa na transformácii organizácie cez agilné metódy, s dôrazom na ľudí a zákazníkov a ich prepojenie s firemnými hodnotami.
KRISTÍNA CICHÝ KOVÁČIKOVÁ – spoluzakladateľka konzultačnej spoločnosti SUNDAYFLIES. Pomáha firmám budovať úspešné projekty zamestnaneckých ambasádorov.
V NITRE privítame aj hostí:
MIROSLAV UČNAY – General Manager v spoločnosti LIQUIBOX Slovakia – firma, kde to na vás dýcha a cítite, že sa kultúra žije všade – od výrobnej haly cez kantínu, či open space.
IVANA BRUTENIČ – LinkedIn stratég a spoluzakladateľka konzultačnej spoločnosti SUNDAYFLIES. S budovaním LinkedIn lovebrandu a vizibilitou pomáha firmám, ale aj jednotlivcom, ako sú manažéri a podnikatelia.
Pre koho je podujatie určené:
- HR manažéri / riaditelia, HR Business Partneri, HR Špecialisti, HR Generalisti, …
- CEOs, konatelia spoločností, ktorí majú záujem o témy firemná kultúra a employer branding v ich spoločnosti
- Zamestnanci zodpovední za nastavovanie employer branding
- Každý, kto má záujem o posilňovanie firemnej identity
———————————————————————————-
Cena: 99 EUR bez DPH a druhý účastník za polovicu
Pre otázky a informácie: Jana Sliacka, jana.sliacka@cvmango.com +421 948 948 160
Čo hovoria na event účastníci z posledných podujatí?
„Event Očami HR v regiónoch pokladám za úspešnú aktivitu, kde bolo možné stretnúť mnoho ďalších inšpiratívnych kolegov z praxe, diskutovať na stále aktuálnejšiu tému firemnej kultúry, načerpať mnoho inšpirácii. Takisto sa mi pozdával čas trvania akcie, čo sa dalo ľahšie „skĺbiť” s plným pracovným kalendárom. Rada sa niečoho podobného zúčastním aj v budúcnosti. Vrelo odporúčam. Vďaka organizátorom, hosťom a všetkým zúčastneným.“ (Lenka Hmirekopvá – Head of HR Operations Slovakia at Danfoss Power Solutions)
„Keď sa ma pýtal šéf na tento event, moja odpoveď bola jednoznačná: Bolo super. Veľa inšpiratívnych rád a hostia disponovali zážitkami akoby presne z našej firmy. Je fajn vedieť, že v tom nie sme sami. A hlavne, že sa to dá všetko riešiť. Postupne, ale dá.“ (Jana Matisová – HR v Cable Connect)
„Skvelý event plný HR odborníkov.“ (Veronika Jurenková – HR Director at MSM GROUP)
„Určite odporúčam tento event vzhľadom k tomu, že mi priniesol praktické odpovede nielen na firemnú kultúru, ale HR témy všeobecne. Veľmi dobre zvolený tím vystupujúcich, ktorí vedeli poukázať na možnosti riešenia danej problematiky z vlastných skúseností, čo prinieslo objektívnejší výstup z celého eventu.“ (Marta Ožvaldová – HR Manager v MTA Slovakia)
„Tento event poskytol množstvo podnetov priamo z praxe, nasmeroval k tomu ako o firemnej kultúre uvažovať a ako k nej pristupovať. Taktiež ma uistil v tom, že v pozícii HR rozumiem definícii firemnej kultúry, v rámci svojej praxe mám túto problematiku navnímanú správne a firma využíva odporúčané a vhodné nástroje.“ (Zdenka Böhmova – People & Culture ve společnosti CTP Invest)
„Veľmi dobre zorganizovaný event, dobrá príležitosť na networking v rámci HR, zaujímavá téma a možnosť pýtať sa konkrétne otázky.“ (Karin Dadová – Recruitment Specialist in Regal Rexnord)
„Skutočne zaujímavý event. Zdieľanie skúseností z danej problematiky z iných spoločností bolo pre mňa veľmi podnetné a rada sa ho zúčastním aj v budúcnosti.“ (Katarína Selecká – HR Business Partner at Brose Group)
„Event HR v regiónoch sa niesol v príjemnej odbornej atmosfére v príjemných priestoroch vhodných na diskusiu. Samotný priebeh prednášok a diskusie prinášal niekoľko faktov na zamyslenie (rozdiely v priemerných mesačných platoch za kvartálne obdobia v krajoch, dôležitý význam definovania firemných hodnôt pri korigovaní firemnej kultúry na pracovisku a mnoho iných…) Veľmi pozitívne hodnotím výber formy eventu – riadenou panelovou diskusiou na vopred sformulované otázky. Zabezpečilo to tak zodpovedanie na otázky či problémy pre spoločnosti, ktoré pôsobia v rôznych sférach. Mne ako zamestnankyni malej rodinnej firmy event zodpovedal niekoľko otázok ohľadne implementovania firemnej kultúry v našej spoločnosti, že ako zamestnávateľ máme niekoľko podobných podmienok na prácu ako korporáty či veľké nadnárodné spoločnosti. Najviac, čo by som však vyzdvihla, je odbornosť a prehľad pána Kubiša, ktorý vychádza z jeho odbornej praxe. Počet ľudí, ktorí sa zúčastnili eventu zodpovedá záujmu spoločnosti v dnešnej dobe napredovať a zlepšovať pracovné podmienky. Čo v konečnom dôsledku upevňuje pracovné podmienky jednotlivých zamestnancov a vytvára prirodzenú konkurenčnú schopnosť medzi spoločnosťami.“ (Anita Bolechová – Office Manager v Hescon)
„Zaujímavé boli riešenia a prístup rôznych firiem ako pristupujú k rovnakým problémom, ktoré riešime aj u nás vo firme. Čo zafungovalo, čo naopak nie.“ – anonym
Pridajte sa k nám na tomto podujatí plnom otvorených diskusií a zdieľania perspektív v otázkach firemnej kultúry a odneste si zo stretnutia do vašej praxe presne to, čo vás posunie vpred.
Pridajte sa k nám aj na Equal Pay Day Slovakia a spoločne zmeňme budúcnosť.
#equalpaydayslovakia